Followers

Saturday, June 6, 2009

Salam Ukhwah


Assalamualaikum, bersyukur kehadrat ilahi kerana dengan izinNya saya dapat membuat blog saya sendiri. Blog ini saya baru cipta pada 6/6/09. Tujuan saya mencipta blog ini adalah kerana saya ingin berkongsi maklumat dan mengeratkan sillaturahim sesama kita. Selain itu, saya juga berharap agar pengunjung blog ini memberi maklum balas untukblog ini agar blog ini terus mantap dari masa ke semasa. Terima kasih kerana mengunjungi blog ini...

salam ukhwah dari saya,

Muhammad Syazwan Bin Mohd Suhaimi

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com