Followers

Sunday, August 30, 2009

My first novel !!


3 comments:

  1. assalamu'alaikum
    cantik cover dia. :)

    sirrul hani @ nudra shafini
    iluvislam.Com

    www.as-sirrulasma.blogspot.com

    maap. malas nak log in. hehe

    ReplyDelete
  2. a'aa yerk.. cover dia cantik. Tapi tak tawu laa ceritanya 'cantikk' ke tak, kenapa? Sebab x baca lagi.. haha. Kejap eh nak baca..

    ReplyDelete
  3. salam

    dek..rasanya kan..edit font tu sket kot, mcm agk kurang menarik la nk baca bc ble font cmtu. pastu biar nmpk space sket kot btwn perenggan tu.

    ReplyDelete

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com