Followers

Wednesday, August 26, 2009

Ucapan pengarang Blog


Assalamualaikum pada sesiapa yang sudi melayari blog ana ini.

ana mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang pernuh dengan keberkatan ini.

Moga kita dapat pertingkatkan iman dan azam supaya menjadi hambaNya yang taat.

Memperbanyaklah kita beristiqamah..mencari keredhaanNya dan jangan lah pulak menambah dosa yang berbakul-bakul lagieh...

moga kita dapat tempuhi ramadhan dengan penuh kesabaran serta keikhlasan..inssyaALLAH...

2 comments:

  1. syukran sebab jadi followers blog ana
    rajin-rajin la follow yerk
    t ana pun always check out blog awak
    -safia

    ReplyDelete
  2. salam wan..
    mira ney..hurm..
    anta nk publish novel ney ke..
    cyap wat cover g..
    huhu..salam..

    ReplyDelete

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com