Followers

Friday, September 25, 2009

Kenangan Terindah





Kenangan terindah telah pun terpatri pada 5 syawal 1430 hijrah/ 25 september 2009.
jalinan ukhwah telah kami patrikan dalam diari hidup kami..
walaupun tidak pernah aq berjumpa dengan user dan krew iluvislam.com, hubungan serta kemesraan kami diibaratkan telah lama kami mengenali antara satu sama lain..
inilah bukti hebatnya islam itu sendiri kerana menitikkan beratkan hubungan antara manusia dan buktinya kekuasaan Allah yang hanya memberikan 1 kasih sayang kepada semua makhluknya dibumi dan selebihnya disimpan pada hari pembangkitan nanti..

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com