Followers

Tuesday, September 14, 2010

Red Onion (reunion)







Alhamdulillah..jumpa juga korg ya..dah lama dah x jumpe...walaupun ni reunion SKPTD BATCH TAHUN 2004 nieh x semua yang hadir..tapi yang dah lama x jumpa, jumpa semula..ramai dah berbubah dah..moga2 perubahan 2 kearah kebaikan..ameen!!

(gambar bawah sekali)
Dari atas, kiri ; faisal, syazwan, sharmiza, khalilah, syahirah, jazmi, haikal, zaidi
Dari bawah, kiri ; nadia, aimi, husna, haslina, syamimi

faisal: no wonder la..aq x heran sgt..sbb kau sek aq,,hhaha
sharmiza : no comment hehe
khalilah : wah still mcm dulu..
syahirah : did you remember me?? x pelah kalo x ingat aq..but aq ingat ko tau!!
jazmi : wah pak ustaz !! mahaad kelantan beb..ustaz otai!!hehe
haikal : ko dulu skrg mcm x dek beze je...bertambah gengster kowt..hee!!
zaidi : hehe..i still remember "PISANG" ko ttp kecik mcm dulu..x besar2
nadia : no comment hehe!
aimi : hehe..still mengada2
husna : you become more crazy !!
haslina : still mcm dulu..bdk kecik
syamimi : hurm..nampak diam je..x sangke ko kawan ngn kawan sek aq

not in picture
hanis adlan: still suke menyakat org..
syazaliana : still cemerlang mcm dulu
farahana : you look same!!

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com