Followers

Thursday, February 24, 2011

mulakan suatu yang baru

Alhamdulillah Allah permudahkan semua urusan aku buat masa sekarang. Aku dah mengambil keputusan untuk berhenti bekerja di OGAWA...sebab aku jumpa peluang yang lebih baik dari tu. Moga Allah permudahkan apa yang aku lakukan..

hari ni aku cuti. aku cadang nk keluar dgn harith sbb nk beli barang sikit.. =)

pe2 pown kita hanya merancang... Allah yg tentukan disebaliknya..selagi ada usaha dan niat yg betul..inssyaAllah Allah akan bantu kita....

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com