Followers

Saturday, February 19, 2011

pelik betul..

Hari jumaat lepas....aku kerja pagi..and then balik pukul 7..waktu break..dapat msg dari harith (ketua AJK Surau)..kemuskilan aku bertambah..die cakap nak jumpa..huhu~~
pelik..tetibe je nak jumpe...mesti ade pe2..

hurm..aq pown dah bincang2 ngn dia..mlm 2 jgak aq naek KTM ke sungai buluh..semata2 nk jumpe harith di kota damansara..huhu...die ckp ade program..ceramah..but aq still x tau ceramah ape sampai aq dalam dewan aq still x tau ceramah pe nieh...

akhirnya..aku baru tahu..die ajak aq pergi ceramah..hhuhu~~ ingatkan pe lah tadi..rupa2nya bende nieh..dengarlah...



bagus sebenarnya program nieh..boleh bantu org laen disamping tambah duit poket..huhu...walaupun aq pergi hanya ceramah yang dikatakan "muqadimah" saja..but aq brsyukur r...sbb tau rezeki Allah nieh luas..mcm2 cara die boleh bagi rezeki pada makluknya..cuma kita berusaha atau x..

2 comments:

  1. malu..wooo(harith othman)

    ReplyDelete
  2. haha...
    kita pnya cerita sama je...
    tp,alhamdulillah,program yg dia kenalkan nie t'sgt sgt bgus

    ReplyDelete

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com