Followers

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri =)

Assalamualaikum kepada semua blogger2..pertama sekali wan nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...moga raya tahun ni menjadi wadah titik perjuangan kita selaku khalifah di muka bumi ini...agar hidup ini diredhaiNya..InssyaAllah..

Alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lenggan,
Alang2 dah berblogging ni,
biar sampai ke akhir perenggan... =)

ada sedikit pantun untuk semua...mungkin kepada member yang mempunyai fon no...dapat lah msg ni dari wan...yang x dpt...here 4 you.. =)

Nama tercatit Muhammad Syazwan,
Ada hati menjadi jutawan,
Perginya sudah bulan ramadhan,
Kini menyusur hari lebaran.

Rumah dihias warna keemasan,
Salam dihulur tanda kemaafan,
Segala salah dan dosa mohon diampunkan,
Moga hidup bertambah keberkatan. 


Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.


ok berpantun pun sudah...ni nak bawak korg flow my first day raya... jom follow...=)

 pic ni wan ambil masa be4 nk g solat sunat Aidilfitri

after solat raya...all my famly mamber ziarah kubur atuk...honestly this is my first time in hari raya melawat kubur dan baca yassin utk famly sendiri...perasan yang agak berbeza dari yang lain...tyme tu cuaca pun sayu2 je..mmg agak pilu...even i as lead the bacaan Yassin tyme tu..but cover lah kan...


after that kyme to berkunjung rumah2 saudara2 yang lain...=)

 ni semua anak saudara wan..kecuali yg si baju merah tu (my brother) and yang bertundung purple tu (my sister)

 this is my famly member...my mom (pn salbiah) my father (en suhaimi) my younger sister (Siti Hajar Izzati) my brother (Muhamad Syafiq) my older sister (Nor hafizah) and me (Muhammad Syazwan)

 mak lang and family

 mak jang and family

pakcik and famlily
mak ngah and family






keluarga belah ayahku..


ni la gambar yang sempat nk tangkap first day raya...but inssyaAllah hari ni hari raya kedua..akan beraya belah ibu pula...ade la nanti gambar2 yang akan menyurus..wait...

tu je kowt...sekian...=)

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com