Followers

Sunday, October 23, 2011

Rindu terubat!!

Alhamdulillah...diberi peluang untuk cuti lebih untuk diluangkan bersama keluarga....

tp yang bestnye....rindu aku terhadap famly edata terubat...sabtu lepas..1 whole day aku di office bersama famly edata...ukhuwah yang terjalin tidak akan pernah terputus..kerana kami memunyai 1 matlamat yang sama...

x kesah lah datang dari pelusuk negeri yang mana..famly is famly...and the most important...aku memerkukuhkan lagi matlamat jihad aku disana..apa yang patut aku lakukan untuk membangunkan ummah melalui cara kami sendiri...

sesungguhnya kami ada jawapan bila menghadap Allah SWT apa yang telah engkau bantu untuk membantu umatmu....

ini salah satu medan yang kami akan tetap perjuangakan selagi nyawa dikandung badan!!

and today...inssyaAllah...akan keluar bersama sahabat "Lah" hehe..KPTM punye member....nk g maen bowling dekat mines....nk baling bola 2 puas2....dah lame x lepaskan geram pada bola boling 2.....

aku berdoa juga Lah akan jadi sebahagian keluarga edata...this is the way to join us with 1 vision to Jihad fisabillilah...inssyaAllah...

kepada sahabat edata yang lain..perjuangan kita tidak pernah akan berhenti selagi nyawa kita dikandung badan...terus berjuangan dengan amanah yang Allah dah berikan kepada kita....anda semua sememangnya HEBAT!!!

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com