Followers

Saturday, October 1, 2011

Workshop UC "Bicara Luar Biasa Tepat"

Alhamdulillah dengan izinNya. Allah memberikan aku keringat untuk aku berkongsi sedikit pengalaman yang baru sahaja aku lalui 1/10/2011

pada pukul 9 pagi di Hotel Plaza Kuala Lumpur...aku menghadiri kursus Workshop UC "Bicara Luar Biasa Tepat" yang dikendalikan oleh Dr. Kamsah Misran.

dengan izinNya juga... dapat juga aku bersua dengan keluarga Edata setelah lama aku tidak berjumpa...
Harith, en soufi, en amid, Pn Adrina, kak Asnadila, En pudin, Kak Ain dan lain2 lagi yang turut serta dalam workshop ini,

banyak input yang saya dapat dan workshop ini dalam bentuk praktikal.  Memang menusuk terus ke dalam fikiran.

dekat sini juga ditekankan penggunaan otak kanan + minda separa sedar. logik dan tidak logik...

disini juga aku sedar aku tidak pernah memikirkan aku yang di dalam mahukan..syazwan yang didalam mahukan sebenarnya..

dan disini aku belajar macam mana aku ingin berinteraksi dengan syazwan yang di dalam,...memang satu ilmu yang mmg SUPERB!! seharusnya setiap orang tahu mcm mana ingin digunakan..

dekat sini juga aku belajar mcm mana ingin mengunakan water therapy untuk rawat segala penyakit dengan izinNya...

memang modul yang 100% kita seharusnya berserah diri kepada ALLAH SWT,

ia membuatkan saya sedar sebenarnya hidup ini 100% harus berserah kepada Allah...kerana sesungguhnya Dialah yang Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana yang mengaturkan segala gerak geri kita,

Ya Allah aku bermohon kepadamu...apa yang ilmu yang telah Engkau turunkan dalam workshop ini..Engkau permudahkan lah untuk aku beristiqamah untuk mengamalkannya agar aku mengerti apa yang Syazwan di dalam mahukan....

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com