Followers

Friday, December 30, 2011

Derma darah di Masjid Negara

Alhamdulillah..30/12/2011 sebelum akhirnya 2011.. wan, hariz haziq dan adib..sempat la untuk membuat satu amal kebaikan sebelum 2011 melaburkan tirainya... untuk kebaikan bersama...

hurm..gerak dari rumah dalam pukul9.30 lah... then naek LRT ke pasar seni dan terus ke masjid negara..
hihii...sebelum ni wan dah pernah derma darah di sekolah dulu..haha..first time mcm cuak jgak lah...haha..
yang menambahkan kecuakkan bila dia cucuk jarum yang rasanya boleh sumbat lidi kayu dalam jarum tu..huhuu..

but tyme cucuk tu x sakit la...but nice lah...badan rasa ringan selepas derma darah..

bagi hariz dan adib..first time cuba..so..sapa2 pun lau bende x buat cuak juga..mcm wan dulu..hhaha...

sempat tanya si hariz.. "So lepas ni boleh derma la ye?" "yep lepas ni boleh la derma untuk orang tersayang"
wah,.,bagus2...

after kiteorg derma darah..kiteorg dapat goodies dari Masjid Negara..haha...banyak pulak tu..alhamdulillah rezeki jumaat terakhir 2011 kan....  then solat jumaat terakhir untuk 2011 di masjid negara..hurm..

before that nk share 1 link kelebihan menderma darah nieh..

click sini =)

hurm....after solat jumaat...kitaorg pun plan nak balik je..tyme 2 badan still rasa lemah after derma darah.. yelah 450ml darah dalam badan sudah didermakan.. =)

tyme nk balik..sempat bergambar dengan Imam Besar Masjid Negara Tan Sri Dato' Syaikh Hj.Ismail bin Hj.Muhammad


rezeki peluang berjumpa dengan salah satu tokoh sanjungan negara....






so perjalanan di 30/12/2011 mengukir 1001 kenangan manis buat kami bertiga... moga setiap amal kebaikan kita diredhaiNya..inssyaAllah.. =)

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com