Followers

Monday, December 12, 2011

nurkilan hati

aku tahu aku bukan terbaik untukmu..
dan aku tahu cinta ini hanya diungkap di bibir sahaja..


niat aku bukan untuk memainkan perasaanmu..
tapi aku cuba untuk mencintaimu..


bila aku bersamamu..
aku tidak menjumpai erti cinta yang sebenar..


aku tidak mahu menipu diriku
dan aku tidak mahu menipu dirimu


aku rasa ini langkah terbaik untuk kita
kerana banyaknya beza antara kita.


aku sayang kepadamu..
tapi sayangku hanya sebagai kawan


tidak lebih dari itu..
hanya kawan


aku harap engkau mengerti perasaan ini..
dan aku harap tiada dendam yang kau simpan untuk diri ini..


ingat aku telah berusaha untuk mencintaimu..
tapi aku tidak mampy memberi cintaku kepadamu


seperti yang kau harapkan selama ini..
kerana cintai ini


bukan cinta yang hakiki..


biarlah aku mengejar cinta hakiki ku dahulu 
sebelum aku mencari cinta yang lain..


cukuplah sejarah mengajar aku makna cinta itu sebenar..
dan aku tidak mahu sejarah pedih itu berulang lagi..
lagi2 kepada mu..


aku yakin kau akan temui insan yang lebih sempurna dari aku
dan aku akan sentiasa doakanmu..
agar kau temui insan yang engkau idamkan selama ini..


terima kasih kerana mencintaiku selama ini..
aku hargai cinta yang engkau curah kepadaku selama ini..


moga Allah sentiasa merahmati kamu wahai insan..
inssyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com