Followers

Wednesday, December 7, 2011

Ombak Rindu : Best sangat kew??

hurm...semalam...7/11/2011 berkesempatan la jugak pergi tengok wayang cerita yang orang dok sebut2 kan tuh... "Ombak Rindu"  dengan teman...hehhe..lelaki eh..haha!! it look like wired..yelah..tengok citer romantik,,, tp dgn lelaki..hahha!! p/s : at lease x pergi dengan perempuan... hohoo~~

saya ngn syafiq semalam pergi memang nk tengok ombak rindu..mcm mana jalan cerita die..best ke x..

secara jujurnya..ceritanya..quite nice lah...tak rugi kowt spend duit korang tengok citer nieh...2 jam 5 min x silap duration citer tuh..selalunya duration for citer2 melayu just dalam 1 jam lebih jew..ni 2 jam kowt.. but for me citer nieh juga mcm agak slow lah..ade bende yang kureng dlm citer nieh...hurm...yelah...memang la kalau nak dibandingkan dengan novel yang kita ambil masa nk habis kan dalam 4-5 jam ..ni cerita die compress kan dalam masa 2 jam..of corz la masih ada kekurangan dalam cerita ini..


wan x baca lagi novel nya...nk bandingkan sangat pun x bape boleh..yelah kita x baca lagi novel tu kan..nk comment2...

yang penting apa yang wan dengar setakat nieh..kutipan panggung utuk cerita yang diadaptasi dari sebuah novel ini pecah panggung dan mencecah lebih dari RM6 juta...

tyme saya tengok wayang dekat Mines tuh...pergh penuh satu panggung...just mybe ade berapa je yang tinggal kerusi kosong..

akan tetapi bagi penulis novel ombak rindu...ia merasakan kekurangan puas hati terhadap filem ini..kenapa??

jadi yang dah tengok...apa komen anda tentang cerita ini?
dan kepada yang belum....lihat sendiri dari mata anda sendiri...


yang penting jangan tinggal solat tyme tengok wayang 2..arrange tyme anda coz cite ni 2 jam 5 min....

=)

1 comment:

  1. ::Aku setuju dgn komen kau psl citer ny, ade sikit kurang lerrr.. tgk movie ta nanges tp sdih, tp kalu bce novel nanges r gak::

    ReplyDelete

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com