Followers

Saturday, December 31, 2011

Tahun Baru Buku Baru

Assalamualaikum kepada blogwalker.. moga anda sentiasa dibawah naugan keredhaanNya..inssyaAllah

2011 telah melaburkan tirainya..dan kini 2012 membuka tirainya yang tersendiri..

2011 semestinya telah meninggalkan kita pelbagai kenangan manis dan pahit, suka dan duka, gelak dan sedih bagi kita.. yang mengajar kita erti pengorbanan, kesungguhan, kekuatan dan sebagainya yang makin hari menjadikan kita insan yang lebih kuat setiap hari..

Jadi..pada tahun ini..ramai yang sebuk menanam azam2 yang pelbagai untuk dicapai pada tahun ini..
akan tetapi adakah kita lihat kembali apa yang kita telah lakukan pada tahun sebelum ini.. kebaikan dan keburukn yang kita telah lakukan sebelum ini

apa yang baik pada 2011 boleh kita bawa dan kekal serta tingkatkan pada tahun 2012 dan apa yang buruk di 2012 ditinggalkan..

terutamanya tuntutan utama iaitu solat... mungkin ada yang tidak bersolat pada sebelum ini..dan ada juga yang sekejap solat sekejap x..ada juga gemar solat diakhir waktu..

jadi tahun 2012 ini merupakan salah satu medan untuk melonjakkan paradigma kita untuk menjadikan kita insan yang diredhaiNya..

moga tahun 2012 ini sama2 kita berusaha untuk menjadi insan yang lebih baik dari dulu... doa saya untuk anda semua..inssyaAllah.. =)

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com