Followers

Friday, January 27, 2012

tenggelam timbul tenggelam timbul

alhamdulillah..masih berpeluang lagi nk mencoret secebis nurkilan dari sang arjuna ini... agak lama cuti xD

sekarang aku dah masuk sem 2.. banyak bende harus aq belajar dan peka dengan benda2 sekeliling...dah x ley nk pandang remeh dah.....

memandangkan hari lahir aku pun x lame lagi..beberapa jam je lagi...so...nak x nak memang pemikiran pun kena berubah....ye lah.. makin besar x kan la nak jd budak2 lagi...

haha! ade org cakap aku makin tua?? yeke? x dek la...masih muda kot... yelah bak kata org sweet 19 la katakan..=p umur meningkat of coz la pemikiran perlu lebih matang..

matlamat yang dipegang perlu digemggam erat...tau taunggungjawab dan keutamaan sebenar..itu sebenarnya..

teringat pula prihal penutup kutbah jumaat semalam..
semakin meningkat umur kita, semakin hampir kita dengan kematian..huhu..sekarang ni un asyik dengar pasal mati je....

tu yang lebih penting..perubahan kita hari demi hari untuk jadi yang lebih baik..berusaha untuk jadi yang terbaik..bukan hanya duduk ditakuk yang sama...kalau x mmg x kemana lah.... percayalah..

ajal maut..jodoh pertemuan semua dekat tangan Allah SWT.. kita hambanya just mampu berusaha dan berdoa agar apa yang diberikanNya terbaik untuk kita duniawi dan ukhrawi... itu sebaik2nya...

fuh..dah mcm ustaz dah... =) ok what...

hurm.... tu jelah rasanya untuk hari ini...wait for tomorrow..special post from me..hahha..semperna birthday eh?  kot la..=)  inssyaAllah

moga kita semua sentiasa dibawah naugan rahmatNya..inssyaAllah.. bye!! =)

No comments:

Post a Comment

Havoc Post!!!

My Emotion (Apabila Saya..)

Apabila Saya Mengharapkan sesuatu.. MyEm0.Com Apabila Saya Menyelesaikan Sesuatu Kerja.. MyEm0.Com Apabila Saya Menanamkan Azam Dalam Diri.. MyEm0.Com Apabila Saya Berasa Hairan.. MyEm0.Com Apabila Saya Nampak Sinar Harapan.. MyEm0.Com Apabila Saya Marah.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa Bersalah.. MyEm0.Com Apabila Saya Sedih.. MyEm0.Com Apabila Saya Terkejut.. MyEm0.Com Apabila Saya Selsema.. MyEm0.Com Apabila Saya Merasa Segan.. MyEm0.Com Apabila Saya Kecewa.. MyEm0.Com Apabila Saya Rasa X tau.. MyEm0.Com Apabila Saya Dipaksa Gelak.. MyEm0.Com